حجت الاسلام رضایی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای خود کفایی و اقتدار اقتصادی با توسل به تولید داخل است.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۳۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان فارسان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: دشمن تلاش دارد تا با سوء استفاده از این مشکلات مردم و جوانان را نسبت به آینده نا امید کند و بین ملت و حاکمیت نظام مقدس جمهوی اسلامی فاصله بیندازد.

وی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را راهگشای مشکلات کشور دانست و افزود: بارها مقام معظم رهبری چه به مسئولان و چه به جوانان گفته است که راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است و همه باید به این سمت حرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت  امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتى در واقع نشان دهنده تقوای جامعه است. اگر در مورد اقتصاد بخواهیم در مقابل تکانه‌هاى ناشى از حوادث جهانى یا در مقابل تیرهاى زهرآگین سیاست هاى معارض جهانى آسیب نبینیم، ناچاریم به اقتصاد مقاومتى رو کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتى عامل استحکام است در مقابل آن کسانى و آن قدرتهایى که از همه‌ى ظرفیّت اقتصادى و سیاسى و رسانه‌اى و امنیّتى خودشان دارند استفاده می کنند براى اینکه به این ملّت و این کشور و این نظام ضربه وارد کنند.

رضایی، رخنه از راه اقتصاد را رویکرد دشمن برای ضربه زدن به ملت و کشور ما دانست و گفت: این خطری جدی است؛ لکن ما باید با همه‌ى توان، با همه‌ى ظرفیّت موضوع اقتصاد مقاومتى را در داخل دنبال کنیم؛ این می شود تقواى اجتماعى ما، در زمینه‌ى مسئله‌ى اقتصادى.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه بر ما لازم است در زمینه‌ى مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتى انجام بدهیم، یکى عزم راسخ است؛ خیلی ها فکر می کنند اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه سختی بکشیم و مردم را به تنگنا بیندازیم، در صورتی که اینطور نیست؛ در واقع اقتصاد مقاومتی به معنای خود کفایی و اقتدار اقتصادی با توسل به تولید داخل است.

ارسال نظرات