فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هدف از طرح معامله قرن، اشغال بیشتر اراضی و حذف نام فلسطین از عرصه جهانی است و در صورت تحقق چنین طرحی، مطمئنا پس از حذف فلسطین نوبت به سایر کشورهای منطقه خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۱۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ هدف از طرح معامله قرن را حذف نام فلسطین از عرصه جهانی خواند و گفت: بیش از چهل سال پیش، انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار در عرصه جهانی تفکر مقاومت را در برابر مدارا و سازش مطرح کرد و امروز به برکت همین طرز تفکر شاهد هستیم که اسرائیل غاصب در میان مرزهای خود محاصره شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تبیین دستاوردهای معامله قرن را بزرگترین ماموریت نیروهای انقلابی دانست و عنوان کرد: صهیونیست که خود را قدرت بلامنازع منطقه می دانست، پس از تحمل چندین شکست در برابر نیروهای مقاومت، برای نتیجه گرفتن از اهداف شوم خود، به فکر طرح یک موضوع اجتماعی و سیاسی با عنوان معامله قرن افتاد.

غفاری در ادامه به تشریح بندهایی از مفاد این معامله ننگین پرداخت و تصریح کرد: ایجاد کشور جدید فلسطین با حذف محله های شهرک نشین، تقسیم قدس به دو قسمت شرقی و غربی به شرط تملک اسرائیل بر اراضی، سلب حق دارا بودن ارتش از فلسطین، استفاده مردم فلسطین از بنادر و فرودگاه های اسرائیل و مسائلی از این دست، همه و همه در جهت اشغال بیشتر و حذف نام فلسطین از عرصه جهانی است.

وی ابراز کرد: در برابر تمام این بندهای توطئه آلود، کشورهای اروپایی وعده داده اند که در صورت عدم اجرای تعهدات از سوی اسرائیل، حمایت خود را از او قطع کنند؛ این در حالی است که از چهارده بانک جهانی بزرگ دنیا، مدیریت یازده بانک در دست یهودیان است و این تعهد، نیرنگ و فریبی بیش نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از طرح معامله قرن به دنبال تامین منافع اسرائیل در اراضی اشغالی و البته حفظ امنیت رژیم صهیونیستی در قلب آسیا هستند که تمام اینها با محصور کردن محور مقاومت محقق خواهد شد.

غفاری تاکید کرد: در صورت تحقق چنین طرحی، مطمئنا پس از حذف فلسطین نوبت به سایر کشورهای منطقه خواهد رسید.

وی افزود: البته امروز آمریکا و اسرائیل به روشنی متوجه شده اند که ایران محور تمام پویش های اجتماعی منطقه است، لذا تمام تلاش خود را برای مهار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان ضمن باطل دانستن معامله قرن خاطر نشان کرد: مردم فلسطین به پشتوانه ملت مسلمان منطقه در برابر این خیانت مقاومت خواهند کرد؛ اسرائیل از بین می رود و انشالله به زودی زود در قدس شریف نماز شکرگزاری خواهیم خواند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها