فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جمع بسیجیان خواهر این شهرستان گفت: ذات استکباری آمریکا تغییرناپذیر است و شرط مقابله با نفوذ، دشمن شناسی است.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فراخوانی مرحله اول تمرینات تاکتیکی بسیجیان خواهر گردان کوثر زیر نظر حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) سپاه فارسان در محل حسینیه الزهرا این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در جمع بسیجیان شرکت کننده در این فراخوانی، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم که حیات دینی و مستقل مردم ایران را اکنون مورد تهدید جدی قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است. راه مقابله با نفوذ دشمن اعتماد به حرف خدا و حجت خدا است. ذات استکباری آمریکا تغییرناپذیر است و شرط مقابله با نفوذ، دشمن شناسی است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در ادامه عنوان کرد: شناخت دشمن، کیفیت نفوذ و راه های مقابله با آن از وظایف دلسوزان این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: یکی از عوامل نفوذ این است که بیماردلان و منافقان در جامعه اسلامی در مقابل فرمان خداوند مبنی بر عدم قبول دوستی با کفار و پذیرش سرپرستی آنها، بر این امر تاکید می کنند که اگر با کفار و یهود و نصاری رابطه نداشته باشیم دچار مشکل و آسیب خواهیم شد، و بدین طریق موجب نفوذ دشمن در جامعه اسلامی می شوند.

یزدانی گفت: این در حالی است که کشور از همه منابع مورد نیاز جهت رشد و شکوفایی برخوردار است و هیچ نیازی به بیگانگان وجود ندارد و همه این مباحث در حالی عنوان می شود که امریکا و همپیمانان او یعنی کشورهای اروپایی بارها و بارها بدعهدی خود را ثابت کرده اند.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های این فراخوانی یک روزه با حضور کارشناسان مسایل سیاسی بود.

 

ارسال نظرات