مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین ضمن بیان اقدامات انجام گرفته پیرامون طرح صنعت یار به تشریح پروژه بهبود صنعتی پرداخت.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس جعفر عباسی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه بین سازمان صمت، معاونت اقتصادی استانداری، شرکت شهرک های صنعتی و بسیج مهندسین صنعتی استان گفت: این تفاهم نامه به منظور کمک به رفع موانع تولید و به دنبال آن اشتغالزایی بالا و همچنین نیاز واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به حمایت فنی و مشاوره ای و تحقق شعار سال و همچنین در راستای اجرای طرح صنعت یار در قزوین امضا شد.

عباسی افزود، برای اجرای طرح صنعت یار سه اقدام اساسی تشکیل کلینیک صنعتی، تشکیل و سازماندهی گروه های جهادی عارضه یابی استفاده از نخبگان مهندسین انقلابی و تشکیل کارگروه های موضوعی در زمینه های زیرساخت، تحقیق و توسعه، مالی و بانکی، تجارت و بازار، فناوری اطلاعات و... به منظور کمک به مراکز راه اندازی شده در جهت تسهیل گری، را انجام دادیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری مهندسین و نخبگان استان، همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه های اجرایی را در زمینه اجرای این برنامه ها خواستار شد.

 

 
ارسال نظرات