سید ساجد یعقوبی
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح هجرت ۳ با حضور ۱۱ هزار دانش‌آموز در اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
طرح هجرت ۳ با حضور ۱۱ هزار دانش‌آموز در اردبیل اجرا می‌شود
به گزارش دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: برگزاری اردو‌های طرح یاوران ولایت، اردو‌های استانی طرح شهید بهنام محمدی و طرح هجرت ۳ در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به اهمیت برگزاری این اردو‌ها باید برنامه‌ریزی‌های لازم به صورت مستمر تدوین شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت اردوی دانش‌آموزان برابر سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در ساحت‌های ۶ گانه تربینی تصریح کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و سپاه از جمله اردو‌های راهیان نور، طرح یاوران ولایت، طرح شهید بهنام محمدی و طرح هجرت در سایه توافقات و همکاری‌های همه جانبه این دو دستگاه بدون هیچگونه مشکلات و در نهایت دقت و سلامت برگزار می‌شود.

ناصری از شروع اردو‌های آموزشی، تشکیلاتی و تربیتی طرح یاوران ولایت برای فرماندهان واحد‌های بسیج مدارس پیشگام متوسطه دوره دومبه استعداد ۳۰۰ نفر خواهر و برادر از تاریخ ۹ تیرماه تا ۱۷ تیرماه خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اردو‌های دو روزه استانی طرح شهید بهنام محمدی نیز از ۱۷ تیرماه تا پایان تیرماه در هشت اردوی ۲ روزه ۴ اردوی خواهر و ۴ اردوی برادر در اردوگاه مقدس اردبیلی با حضور بیش از ۲۲۰۰ نفر در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

ناصری اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های فصل تابستان بسیج دانش‌آموزی طرح هجرت ۳ می‌توان به مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس در دستور کاری قرار داده شده که امسال با حضور ۱۱ هزار به صورت ۱۰ روزه در مدارس مورد نیاز به تعمیر و رنگ آمیزی فعالیت خواهند کرد.
ارسال نظرات