رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس گیلان گفت: در حال حاضر بیش از 500 کارشناس کشاورزی در سطح استان، کار آموزش به کشاورزان را در دوره‌‌های مختلف کاشت، داشت و برداشت بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
به گزارش سرویس بسیج مهندسین کشاورزی خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ کیا عاشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج امروز صرفاً یک سازمان ملی نیست بلکه در عرصه‌های فراملی و بین‌المللی فعالیت‌های درخشانی دارد.

رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش محوری بسیج مهندسین کشاورزی در حمایت از کشاورزان و تقویت فعالیت‌های این حوزه ابراز داشت: طرح "همگام با کشاورز" طرحی ارزشمند است که سبب تسهیل امورات کشاورزی برای کشاورزان می‌شود.

عاشوری از سازماندهی بیش از ۳ هزار مهندس کشاورزی در بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان جهت اجرای طرح "همگام با کشاورز" خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ کارشناس کشاورزی در سطح استان، کار آموزش به کشاورزان را در دوره‌های مختلف کاشت، داشت و برداشت بر عهده دارند.

وی با اشاره به اهداف و نتایج اجرای طرح "همگام با کشاورز" در استان گیلان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سبب می‌شود تا امورات کشاورزی با رویکرد‌های علمی و با بازدهی بیشتر انجام شود.

رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های کشاورزی با رویکرد علمی سبب رونق و تعالی این صنعت می‌شود گفت: تامین امنیت غذایی کشور یکی دیگر از رویکرد‌های اجرای طرح "همگام با کشاورز" است.

عاشوری جنگ اقتصادی را توطئه دشمنان جمهوری اسلامی علیه ملت ایران دانست و عنوان داشت: توجه به صنعت کشاورزی و تلاش برای توسعه این صنعت یکی از راه‌های برون رفت از جنگ اقتصادی است.


ارسال نظرات