خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو گفت: فشارهای اقتصادی بخشی از توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۵۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

 حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: فشار و تحریم اقتصادی بخشی از توطئه‌ دشمنان علیه نظام اسلامی پس نباید از آن غفلت ورزید.

خطیب نماز جمعه ماکو با بیان اینکه دشمن در برهه‌های مختلف با استفاده از روش‌های منظم و متفاوت درصدد خدشه‌دار کردن اسلام است، تاکید کرد: فشارهای اقتصادی، جنگ‌های نرم، تحریم‌های متفاوت و زیاده‌خواهی‌های دشمن در اثر ایجاد جنگ هر روز تشدید می‌شود و اینها فقط گوشه‌ای از اقدامات جهان کفر در برابر اسلام ناب محمدی است.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم هر کشور بوده و دیدار رهبری در هفته گذشته با نخست وزیر ژاپن نشان داد که دخالت‌های نابجای آمریکا و ایادی استکبار هیچ نقشی در تضعیف اراده ایرانیان نداشته است.

هاشمی با تاکید بر اینکه رونق‌ توليد‌ و توسعه ‌اقتصادی منطقه، در سايه رشد و توسعه کشاورزی تحقق خواهد یافت، گفت: طرح مقام معظم رهبری در خصوص مهار آب‌های مرزی، که به دولت اجازه دادند تا برای اجرای اين طرح، اعتبار آن را از صندوق توسعه‌ ملی بردارند، امروز به برکت اجرايی شدن اين طرح در منطقه، در آينده‌ نزديک، حدود ۲۵ هزار هکتار از اراضی منطقه‌ آزاد ماکو در ماکو، شوط و پلدشت، به آبياری نوين کشاورزی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات