مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی خبر داد
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد» در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۳۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه ، با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد» در ارومیه، اظهار کرد: این مراسم روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه سال جاری در سالن شیخ صفی‌الدین ارموی حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تجلیل از گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره، تقدیر از سه هنرمند متعهد و فعال در عرصه هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی، اجرای دو عنوان نمایش با موضوع بچه‌های مسجد و تقدیر از مسئولان فرهنگی مساجد فعال و همکار در این جشنواره از جمله برنامه‌هایی هستند که در این مراسم اجرا خواهند شد.

بیگی با اشاره به اینکه این برنامه به‌صورت مشترک با حوزه هنری استان برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: این برنامه به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در ۱۲ مسجد ارومیه شامل مسجد امام سجاد(ع)، کریم اهل بیت، ام‌ابیها، امام خمینی، شهید سلیمانی، نورالائمه، امام علی(ع)، شهید رجائی، جامع حاجی‌پیرلو، امام حسین(ع)، حضرت رسول اکرم(ص) و مسجد حضرت قائم برگزار شد.

وی یادآور شد: دومین جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد» به‌همت واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی از ۲۴ تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار شد و طرحی فرهنگی، هنری و ملی است که به‌همت حوزه هنری و با مشارکت کانون‌های مساجد، طی دو سال گذشته در سطح مساجد کشور با هدف شناخت و معرفی جایگاه اصلی مساجد در فرهنگ دینی و اسلامی و نقش این اماکن مقدس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن فرهنگی تأثیرگذار در جامعه و همچنین کشف و پرورش استعدادهای هنری جوان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات