خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی خبر داد
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: در رزمایش اعزام گروه های جهادی بسیجی سه تا هفت نفره که به نام یکی از شهدای کشاورز مزین شده اند به ۴۶ روستا اعزام می شوند و تعداد جمعیت هدف که خدمت رسانی صورت می گیرد قریب ۱۳هزار نفر است .
کد خبر: ۹۱۴۸۲۳۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش  سرویس بسیج مهندسین کشاورزی خبرگزاری،  بسیج دکتر زین العابدین جویبان مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان اظهار داشت: به مناسبت ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره ) و سالروز تشکیل بسیج مهندسین کشاورزی، رزمایش ملی " بسیج کشاورزی جهاد خدمت" از ۲۷خرداد در سراسر استان برگزار می شود.

وی از فعالیت ۳۳ گروه جهادی در این رزمایش در سطح استان خبر داد و افزود: با کمک متولیان بخش کشاورزی در زمینه های مختلف خدمات رسانی در روستاهای محروم و دور افتاده استان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: عرصه های خدمت رسانی در حوزه های کشاورزی، زراعت، باغبانی ، دام و طیور شامل آموزش و واکسیناسیون دام ها، سم پاشی و ضدعفونی جایگاه نگهداری دام و طیور، بیمه پایه دام به صورت رایگان، آموزش، خدمات مشاوره ای و ترویجی در حوزه کشاورزی ، نیاز سنجی و محدودیت یابی مزارع کشاورزی و همچنین در حوزه آبخیزداری خدمات رسانی صورت می گیرد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان ادامه داد: اجرای رزمایش به مدت سه روز است که از 27 خرداد از طریق ویدئو کنفرانس با دستور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور آغاز می شود.

وی متذکر شد: هدف اصلی رزمایش در راستای هدف امام (ره) از تشکیل جهاد سازندگی یعنی همان پاسخ به نیاز روستاهای کشور برای بازسازی است و مشارکت در توسعه روستاها با توجه به جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ملت ایران اقدامی انقلابی است.

جویبان با اشاره به دلایل برگزاری رزمایش در حوزه کشاورزی به عنوان نیاز امروز کشور گفت: چون رهبری فرمودند " کشاورزی می تواند محور توسعه همه جانبه کشور باشد " و با توجه به شعار سال با عنوان رونق تولید، لزوم توجه به ظرفیت روستاها به عنوان پایگاه های تولیدی و مولد را نشان میدهد.

وی بیان داشت: در این رزمایش بحث های تخصصی در حوزه کشاورزی به ویژه در مناطق محروم با اولویت روستاهای دور افتاده ای که ظرفیت کشاورزی دارند اطلاع رسانی می شود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: در این رزمایش گروه های جهادی بسیجی سه تا هفت نفره که به نام یکی از شهدای کشاورز مزین شده اند به ۴۶ روستا اعزام می شوند و تعداد جمعیت هدف که خدمت رسانی صورت می گیرد قریب ۱۳هزار نفر است .
وی ادامه داد: این رزمایش در بیرجند به نمایندگی از سراسر استان از 27 خرداد شروع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها