کارشناس عالی مسائل سیاسی گفت: دولتمردان ما در بحث مذاکرات برای رفع مشکلات اقتصادی کشور به قدرت‌های غیر الهی تمسک جستند و رهبر معظم انقلاب هر چه بیان داشت این کشور‌های استکباری بدعهدند و اگر فرصتی بیابند ضربه شان را می‌زنند دولتمردان ما گفتند که ما قواعد مذاکره را بلدیم وسرمان کلاه نمیرود.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۳۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر نداف در همایش سیاسی در نمازخانه ویژه شهدای لشکر عملیاتی پنج نصرکه  به همت معاونت سیاسی لشکر برگزار شد، اظهار داشت: دولتمردان ما در بحث مذاکرات برای رفع مشکلات اقتصادی کشور به قدرت‌های غیر الهی تمسک جستند و رهبر معظم انقلاب هر چه بیان داشت این کشور‌های استکباری بدعهدند و اگر فرصتی بیابند ضربه شان را می‌زنند دولتمردان ما گفتند که ما قواعد مذاکره را بلدیم وسرمان کلاه نمیرود.

وی همچنین افزود:حال می‌بینیم که بعد شش سال مذاکره و ارتباط با این قدرت‌های پوشالی چیزی عاید ایران نگردید.

نداف در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اما هر جا ما مقاومت کردیم و در مقابل این کشور‌های استکباری ایستادگی نمودیم خداوند نصرت خود رانصیب ما کرد و توانستیم به نتایج بسیار خوبی دست یابیم.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین ابراز داشت: در همین جنگ سوریه اکثر کشور‌های عربی منطقه و امریکا و اسرائیل به کمک داعش امدند تا کار سوریه را تمام کنند، اما جبهه مقاومت با کمبود عده و امکانات و تجهیزات توانست با ایستادگی فتنه داعش را کور کند و همینطور آمریکا و اسرائیل را از منطقه پس بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها