فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد:
فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی از ساماندهی 15 گروه جهادی برای خدمت رسانی در مناطق محروم استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

سرهنگ پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه افتتاح طرح های به بهره برداری رسیده توسط بسیج سازندگی تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: با تکیه بر دستورات و بیانات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای سپاه استان مرکزی در بخش محرومیت زدایی ورود پیدا کرده است که در سال گذشته یک هزار پروژه به این استان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این یک هزار پروژه توسط گروه های جهادی تیپ ۷۱ سپاه روح الله انجام می شوند افزود: گروه های جهادی علاوه بر خودسازی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم، برای آینده انقلاب به نام نیروهای کارکشته و انقلابی تربیت می‌شوند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاها توسط تیپ ۷۱ به بهره‌برداری رسیده است گفت: در مجموع 15 گروه جهادی برای خدمت رسانی در مناطق سیل زده توسط این تیپ به سازماندهی رسیده اند که خدمات موثری تاکنون به ثبت رسانده اند.

فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: تاکنون 10 پروژه بازسازی و 4 پروژه احداث کاملا تکمیل شده اند و امروز به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه از صفرتا صد احداث منزل مسکونی در این روستاها توسط بسیج سازندگی تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله انجام‌شده است اظهار کرد: هزینه احداث و مرمت منازل با مشارکت کمیته امداد بوده است.

سرهنگ کریمی در این خصوص تصریح کرد: برای هر منزل ۶۰ میلیون تومان هزینه شده که ۳۰ میلیون تومان آن توسط بسیج سازندگی سپاه تقبل شده و ۳۰ میلیون تومان دیگر از محل تسهیلات کمیته امداد بوده است.

فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: گروه های جهادی تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی علاوه بر خدمت رسانی در استان و مناطق محروم در شهرستان چگنی به ساخت 15 واحد مسکونی مستقر خواهند شد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات