خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دوره آموزشی تیراندازی با تفنگ بادی مبتدی تا حرفه ای برای تمام رده های سنی در کانون فرهنگی ورزشی بسیج شهرستان بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۸۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

هادی قاسم نیا مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری دوره آموزشی تیر اندازی با تفنگ بادی از مبتدی تا حرفه ای برای سنین نوجوان، جوان و بزرگسال خبر داد.

وی با بیان اینکه محل ثبت نام این کلاسها در کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند است افزود: روزهای یکشنبه و سه شنبه ثبت نام مختص برادران و روزهای دوشنبه و چهارشنبه ویژه خواهران است.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از برگزاری استعدادیابی ویژه سنین کمتر از 21 سال در رشته های تیر اندازی و دو میدانی خبر داد و گفت: مسابقات استعدادیابی 26 و 27 خردادماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی تیر اندازی با تفنگ بادی همه ساله در تابستان برگزار می شود افزود: این کلاسها برای افراد مبتدی 12جلسه است و برای افرادی که بخواهند به صورت پیشرفته این رشته ورزشی را دنبال کنند در طول سال ادامه دارد.

قاسم نیا بیان داشت: هزینه این دوره برای بسیجیان ماهیانه 50هزار تومان است و کسانی که رتبه کسب کنند نیز به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شوند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری هیأت تیراندازی استان و کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند برگزار می شود و اساتید این دوره از هیأت تیراندازی استان و شهرستان بیرجند هستند.

برگزاری دوره آموزشی تیراندازی با تفنگ بادی در تابستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها