خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از مشارکت اصناف و بازارایان در کنار سایر اقشار جامعه برای کمک به ساخت منازل مسکونی سیل زدگان استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اولین جلسه طرح جهاد همبستگی ملی حوزه مقاومت بسیج شهید نواب صفوی اصناف و بازاریان بیرجند با بسیج سازندگی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست مدیران اتحادیه های اصناف شهرستان بیرجند حضور داشتند.

مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در این جلسه گفت: طرح جهاد همبستگی ملی با هدف جمع آوری  کمک های مردمی جهت ساخت منازل در مناطق سیل زده کشور تحت عنوان قرارگاه شهید مهدی عراقی (حوزه اصناف و بازاریان) نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهاد همبستگی ملی از اول ماه رمضان در بیرجند آغاز شده است افزود: در این طرح قرار است هر واحد صنفی مبلغ 50هزار تومان برای ساخت منازل مسکونی سیل زدگان کمک کند و هم چنین هر مسجد در ساخت یک منزل مسکونی مشارکت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند خاطرنشان کرد: سهم شهرستان بیرجند جمع آوری کمک برای ساخت 100 واحد مسکونی از استان گلستان است که تحقق آن همت و تلاش مضاعف آحاد مردم نیکوکار و نوع دوست را می طلبد.

وی، از آحاد امت حزب الله بویژه اصناف، کارمندان و سایر اقشار درخواست کرد به هر میزان که می توانند کمک های خود را به پایگاه های بسیج مساجد و محلات، اصناف و ادارات و یا به شماره کارت 5151818086011 به نام کمک به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه نزد بانک سپه واریز نمایند و با شماره گیری کد دستوری #11*880* به این پویش ملی بپیوندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها