ولین جلسه سازماندهی حضور نیروهای مهندس بسیجی با حضور مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان و سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۷۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج اولین جلسه سازماندهی حضور نیروهای مهندس بسیجی با حضور مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان و سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

باتوجه به اعلام نیاز از طرف سازمان بسیج سازندگی به حضور نیرویهای تخصصی و فنی در مناطق سیل زده و فراخوان صورت گرفته، اولین جلسه سازماندهی حضور نیروهای مهندس بسیجی روز شنبه 25 خردادماه با حضور مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.
در این جلسه باتوجه به شرایط نیروهای جهادی، داوطلبین به سه گروه جهت حضور در منطقه(حضور بصورت ناظر مقیم و معرفی به بنیاد مسکن و حضور جهادی در منطقه به عنوان مجری و مدیر پروژه بصورت دوره های کوتاه مدت(شهرستان پلدختر و گروه سوم جهت حضور در مناطق سیل زده استان اصفهان سازماندهی شده اند.
گفتنی است با شروع کار قرارگاه سازندگی سپاه استان اصفهان از روز یکشنبه 26 خردادماه در منطقه پلدختر، عملاً اعزام گروه های جهادی سازمان بسیج مهندسین عمران آغاز و ساخت 375 واحد احداثی در این منطقه توسط سپاه استان اصفهان شروع خواهد شد.
همچنین در مناطق سیل زده استان اصفهان، حدود 7500 واحد تخریب یا آسیب دیده اند که کار بازسازی، احداث و اعزام گروه‌های فنی و تخصصی جهادی از اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به این مناطق شروع شده است.

ارسال نظرات