خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه مجمع نمایندگان استان گفت: مبارزه با فساد جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۱۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در اولین جلسه مجمع نمایندگان استان در اجلاسیه چهارم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسخ رهبری به نخست وزیر ژاپن ارتقای جایگاه و عظمت ملت ایران و مسلمین را به همراه داشت و باید بخاطر داشتن چنین رهبر مقتدری خداوند را شاکر باشیم.

وی در ادامه وحدت را موضوع مهمی دانست و با بیان اینکه از نگاه دین، وحدتی ارزشمند است که توحیدی باشد، تصریح کرد: در قرآن آیه‌ای که انسان‌ها را به وحدت دعوت کند نداریم. قرآن می‌فرماید «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» که دعوت به توحید است و وقتی موحدین یکجا جمع شوند وحدتی شکل می‌گیرد که ناگسستنی است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: نباید منافع حزبی، اصول گرایی، اصلاح طلبی و منافع شخصی خاص را محور وحدت قرار دهیم، بلکه باید بر محور قرآن، عدالت، ولایت، وحی، توحید، رسالت و نبوت با یکدیگر وحدت داشته باشیم تا اثرگذار، ماندگار و مورد تأیید دین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید مبارزه با فساد را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: اگر بگوییم در مقابله‌ با فساد هیچ کاری صورت نگرفته است و یا اینکه فساد همه جا را فرا گرفته است، کلی گویی کرده‌ایم اما اگر جایی فساد صورت گرفته است باید گفته شود و در پی درمان آن باشیم.

وی تأکید کرد: در برخی از موارد ناچار هستیم فریاد بزنیم و فسادهای صورت گرفته را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم زیرا برخی قول و وعده می‌دهند که جلوی فساد را می‌گیرند اما به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و این مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: اینکه پیگیری‌های صورت گرفته در مبارزه با فساد و برخورد با مفسدان اطلاع‌رسانی شود، کار بسیار خوبی است و از مسئولان و نمایندگان می‌خواهم تا اگر موردی را پیگیری و به نتیجه رسانده‌اند به ما اعلام کنند تا اطلاع‌رسانی کنیم.

امام جمعه قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ نظام هستند، گفت: باید اعتماد مردم نسبت به نظام حفظ شود و این کار مستلزم آن است که حرف و عمل مسئولان یکی شود و در راستای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

پاسخ رهبری هزینه زیادی برای ترامپ داشت

آقای عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز در این دیدار با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران به منظور میانجی‌گری میان ایران و آمریکا عنوان کرد: صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در این دیدار بسیار مقتدرانه بود، به گونه‌ای که رئیس جمهور آمریکا ضربه‌ سنگینی خورد.

وی تصریح کرد: اینکه رهبری فرمودند ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم، هزینه بسیار زیادی برای رییس جمهور آمریکا داشت. حرف ترامپ که گفته بود آماده مذاکره بدون پیش شرط هستیم، دروغ بود و با اینکار صرفاً قصد داشت افکار عمومی را علیه ما بسیج کند.

استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: باید همه در کنار یکدیگر برای حل مشکلات استان بکوشیم و یکدیگر را در این راستا حمایت و پشتیبانی کنیم.

خانم سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جلسه، همفکری در جهت ایجاد اتحاد و انسجام در سطح ملی و استانی است.

وی با بیان اینکه همه ما باید پای تصمیماتی که نظام می‌گیرد بایستیم، تصریح کرد: اگر برای اتحاد و انسجام تلاش کنیم، قطعاً می‌توانیم از دشواری‌ها و مشکلات مردم و کشور بکاهیم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها