با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی برگزار شد:
تجدید میثاق اساتید دانشگاه با ولایت، بازدید علمی از فعالیت‌های فناورمحور شهرستان فردوس، تحلیل مسائل موجود در شهرستان و استان در اندیشکده‌های کشاورزی و آب ، برگزاری همایش " استادتراز انقلاب اسلامی" در دستور کار برنامه‌های بسیج اساتید خراسان جنوبی در سالروز شهادت دکتر چمران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

نشست هماهنگی و تدوین برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست تدوین برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید صبح روز شنبه ۲۵ خرداد ماه ۹۸  با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید در استان خراسان جنوبی، معاونین و مسئولین کانون‌ها در محل سالن جلسات سازمان بسیج اساتید برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر دیانی مسئول سازمان بسیج اساتید در استان خراسان جنوبی ضمن ارائه بحث در مورد  برنامه‌های انجام گرفته از سوی سازمان در ماه‌های اخیر، به برنامه‌های پیش روی سازمان تاکید داشت و گفت: یکی از برنامه‌های مورد توجه در ایام شهادت دکتر مصطفی چمران تجدید میثاق اساتید دانشگاه با ولایت می‌تواند باشد که برای این منظور برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی را می توان در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به  موضوع علم و پژوهش برنامه بازدید علمی از فعالیت‌های فناور محور شهرستان فردوس را می توان برای اساتید برنامه ریزی نمود. در این بازدید علمی  اندیشکده‌های علمی سازمان که در دو حوزه کشاورزی و آب  در نظر گرفته شده‌اند می‌توانند مسائل موجود در شهرستان و استان را تحلیل و بررسی نمایند. 

دکتر دیانی همچنین اظهار داشت: در ایام مربوط به  روز بسیج اساتید، ضمن یک همایش استانی با عنوان «استاد تراز انقلاب اسلامی» با حضور یک سخنران برجسته  کشوری می توان تحلیلی از مسائل روز کشور را به جامعه دانشگاهی استان  ارائه داد. 

در این جلسه مسئولین کانون ها و معاونین سازمان به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های در نظر گرفته شده پرداختند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات