مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: چالش اصلی جامعه امروز ما حضور افراد بی مهارت در کارها است.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۳۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ، شهردار و شورای شهر تلخاب با موضوع روند ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای تلخاب برگزار شد.

شاه محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: چالش اصلی امروز جامعه نبود مهارت و تخصص است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با اشاره به اینکه بیشتر جوانانی که وارد دانشگاه می‌شوند ،هدفشان  ورود به بازار اشتغال است؛ افزود: جوان ها باید باتوجه با این خط مشی ها، آموزش دیده و این آموزش ها باید از ابتدا در نظام آموزش فنی و حرفه‌ای واقع شود که شرایط خاص خود را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: الحمدالله فرصت های مناسبی در آموزش فنی و حرفه ای وجود دارد ویقین داریم با توجه به پتانسیلی که در شهر فراهان وجود دارد توانست گام های بهتری وقوی تری در راستای ایجاد اشتغال جوانان برداشته شود.

شاه محمدی اظهارکرد: لازمه ارتقاءخلاقیت جوانان آشنایی بیشتر با دورهای تخصصی  همچون کارآفرینی ، بازاریابی ، بازار فروش ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و...است که براین باوریم با راه اندازی این مرکز شاهد برگزاری دوره های مناسب وباکیفیت که مورد نیاز جوانان  باشد گام برداریم

 سید احمد سجادی فرماندار فراهان افزود: رونق با داشتن نیروی انسانی متعد وکارآمد و دارای خلاقیت  وایده محقق می شود و فنی و حرفه ای نقش موثری در این خصوص دارد .

فرماندار شهرستان فراهان با بیان اینکه  در کشور زمینه ای ایجاد شده است تا نیروی های متخصص و خلاق پرورش داده شودافزود: آموزش های فنی و حرفه ای در کشور بعنوان یکی از این زمینه های مسیر مطمئن برای جوانان به محسوب می شود

 

 

ارسال نظرات