شهردار رشت گفت: در نخستین گام، با توجه به پتانسیل‌های بسیار زیاد در شهر رشت، بیین چشم‌انداز‌هایی جهت توسعه شهری در این شهر را به شکل جدی در دستور کار خود قرار دادیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۲۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ناصر حاج‌محمدی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار رشت اظهار داشت: در نخستین گام، با توجه به پتانسیل‌های بسیار زیاد در شهر رشت، بیین چشم‌انداز‌هایی جهت توسعه شهری در این شهر را به شکل جدی در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار رشت با بیان اینکه در راستای بهره‌گیری از امکانات و موهبت‌های الهی که در شهر رشت وجود دارد، کوتاهی‌های بسیاری شده است ابراز داشت: در این راستا، همکاری و همدلی با مسئولان استان گیلان جهت کاهش مشکلات در شهر رشت ضرورت دارد.

حاج‌محمدی با تأکید بر اینکه شهرداری رشت با ۴ هزار نفر پرسنل باید در راستای کاهش مشکلات در شهر رشت بسیار قوی عمل کند گفت: سالانه ۲۰ میلیون مسافر وارد استان گیلان می‌شوند و در این راستا مشکلات زیست‌محیطی متعددی نیز به وجود می‌آورند.

وی با بیان اینکه مشکلات زیست‌محیطی شهر رشت بسیاری جدی است ابراز داشت: بنابراین باید در یک حرکت جدی و با کمک دولت، مشکلات رودخانه‌های داخل شهری رشت را برای همیشه حل و فصل کنیم و طی دوره‌ای، اقدامات بازسازی و نوسازی آن انجام شود.

شهردار رشت با اشاره به مشکلات پیرامون تالاب عینک در شهر رشت افزود: امروز کیسه‌های زباله در حوالی این تالاب به شکل بسیار تأسف‌باری، آویزان است حتی خطر سقوط افراد به داخل تالاب وجود دارد در صورتی که می‌توان با حل مشکلات آن، زمینه‌های اشتغال و کسب و کار ایجاد کرد.

حاج‌محمدی به استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مختلف جهت هوشمندسازی شهر رشت اشاره کرد و ابراز داشت: بنده به تمام مردم شریف رشت و مدیران استان گیلان قول می‌دهم که پرسنل شهرداری رشت در راستای کاهش مشکلات شهری با تمام توان و قدرت کار کنند.

وی با بیان اینکه ما باید پاسخگوی درخواست‌های مردم باشیم خاطرنشان کرد: شهرداری رشت روزانه، ۵۰۰ میلیون تومان برای پرسنل خود حقوق در نظر می‌گیرد و با توجه به این مزایا باید شاهد اتفاق‌های خوبی در این شهر باشیم.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه پرسنل شهرداری رشت از این پس، ۲ شیفت کار خواهند کرد تصریح کرد: در شهرداری رشت، هر فردی در جایگاه خودش باید به بهترین نحو در راستای خدمت به مردم تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات