خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر از راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نام اختصاری ستاد، در باقرشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۱۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

به گفته علیرضا ناصری پور در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رعایت قوانین و دستورات، ابلاغیه ها و تصویب نامه های هیئت وزیران و معاون اول ریاست جمهور کلیه دستگاه ها لازم الاجراست موضوع برگزاری الکترونیکی مناقصات مصوب  ۸۳/۱۱/۳ را انجام و نسبت به راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کنند.

 طبق این ابلاغیه کلیه دستگاه‌های اجرایی و موسسات دولتی و نیمه دولتی و عمومی و غیر عمومی بایستی در این سامانه ثبت نام نمایند و با امضاء الکترونیک نسبت به انجام مراحل معاملات متوسط و عالی اقدام کنند .

وی در ادامه با تقدیر از معاونت اداری مالی و حوزه مالی شهرداری باقرشهر  افزود: با عنایت به اولویت شهرداری و شوراهای اسلامی  اجرای قوانین و دستورات  و شفافیت و عدالت اصل و پایه ایجاد این سیستم متمرکز مالی در کل کشور بوده است .

حوزه معاونت اداری مالی و امور مالی از ابتدای سال ۹۸ با اخذ نظر و تایید شورای اسلامی باقرشهر  نسبت به برگزاری مرحله اول مناقصات شهرداری در هشت پروژه اقدام نمود که در موعد و زمان مقرر به حضور نماینده و سامانه ستاد در حضور همه اعضا و کمیسیون عالی معاملات و ناظرین جلسه نسبت به بازگشایی الکترونیکی اقدام گردد.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه اجرای کامل این قانون شاهد شفافیت هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه مالی باشین و این اطمینان به شهروندان عزیز داده می‌شود که خدمتگزاران این شهرداری بیشتر از گذشته و خالصانه و بدون ذره ای تضییع از حقوق و سرمایه ایشان در بستری شفاف و تحت نظارت آنلاین ارگان های نظارت صیانت انجام وظیفه کنند.

ارسال نظرات