خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: باید با مقاومت در برابر دشمن به مسیر ادامه دهیم و از سختی‌های مسیر نترسیم زیرا آن‌هایی که حرف از مذاکره با دشمن می زنند ترسو هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۹۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رحمت‌اله صادقی روز گذشته در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: شما باید دشمن‌، آسیب‌ها و خطرات را بشناسید، اگر بدانید دشمن کیست، خطر کجاست و برای رفع آسیب‌ها تلاش کردید در این صورت اگر خطری هم شما را تهدید کرد با آن خطر مقابله خواهید کرد و پیروز خواهید شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی (ره)، آیت‌الله اراکی مورد رجوع مردم قرار گرفت؛ آیت‌الله اراکی در زمان امام (ره) هم مجتهد و دارای رساله بود ولی به احترام حضرت امام (ره) خود را مطرح نکرد، آیت الله اراکی به نجاری که وی خواست تا او را نصیحت کند، گفت برای قلب خودت یک در بساز تا غیر خدا وارد آن نشود.

قلب جایگاه هر فردی نیست

وی تأکید کرد: قلب ما باید محل ورود خدا و کسانی باشد که خدا اجازه داده، اگر چنین شد همه کارهای ما از نماز و دعا تا خندیدن و خوابیدن برای رضای خدا خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: شیطان مرتب انسان را وسوسه می‌کند و از گناه کوچک به گناهان بزرگ می‌کشاند و اگر بداند که در دل ما خانه امن دارد از آن خانه بیرون نمی رود تا ما را به ورطه سقوط بکشاند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: رحمانیت خدا فراوان است و هر زمان که تصمیم به ترک گناه گرفتید باید به مسیر اصلی برگردید و گناه نکنید، هر زمان برگردید دیر نیست بنابراین باید از دعا و مناجات بهره برد و از خطاهای گذشته توبه کرد.

وی ضمن اشاره به روایتی در فضلیت نماز اول وقت، تأکید کرد: اهمیت به نماز اول وقت و به جماعت، احترام به پدر و مادر، اهل نماز شب بودن موجب برکت در زندگی انسان و انقلاب در زندگی می‌شود.

صادقی در تشریح موانع رشد انسان بیان کرد: غرور مانع یادگیری، تعصب مانع نوآوری، تخیل مانع واقع‌گرایی، بدبینی مانع شادی، خودشیفتگی مانع معاشرت، شکایت مانع تلاش و عادت مانع تغییر انسان است؛ لذا تا زمانی که این موانع را برطرف نکنیم رشد نخواهیم کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان تصریح کرد: برای دستیابی به قله باید با مقاومت در برابر دشمن و ایستادگی در برابر زیاده خواهی او به مسیر ادامه دهیم و از سختی‌ها نترسیم زیرا آن‌هایی که حرف از مذاکره با دشمن بدعهد می زنند ترسو هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها