ح️جت الاسلام جباری با اعلام این مطلب که با تصمیم رئیس قوه قضاییه گشت ارشاد و سپاه فعال خواهد شد، تاکید کرد: باید قدمگاه 21000شهید از ناهنجاری فرهنگی پاکسازی شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۸۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران  به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ سید احمد جباری امام جمعه شهرستان  چالوس گفت :️بیشترین نافرمانی‌ها زمانی صورت می گیرد که انسان غافل از روز قیامت می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به ️دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن حامل پیام رئیس‌جمهور سبک مغز آمریکا بود، اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری یک لحظه در برابر آن مطالبات نامشروع عقب نشینی نکردند و دائم بر اصول انقلاب ایستادگی کردند.

امام جمعه چالوس اضافه کرد:  یک روز رئیس‌جمهور آمریکا به قول خودشان مقتدر عالم با تمام تهدیدهایش و با آوردن ناوگان در خلیج فارس، با اعمال تحریم‌های کمرشکن در کمتر از یک ماه می‌گوید ما بنای براندازی انقلاب ایران را نداریم  میانجی برای ما می فرستد.️قبلا کشور ضعیف عمان را میفرستادند اما حالا آلمان و ژاپن را میفرستند.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه نخست وزیر ژاپن فکر می‌کرد با سیاسی بازی میتواند کاری بکند اما نمیداند هر مکر و حیله‌ای را مردم و مسئولین ایران به درستی تشخیص می‌دهند، خاطر نشان کرد: وقتی آبه گفت من حامل پیام ترامپ هستم، رهبر عزیز ما میفرمایند من هیچ پاسخی به ترامپ نخواهم داد، این جز انبیا و ائمه اطهار سراغ ندارید مقابل دشمن اینطور باشد، رهبری که دلسوز امت اسلامی و کشور است.

وی  با تصریح براین مطلب که اینجا قطر و امارات و عربستان نیست، و ایران کشور غیرتمندانی است که اندک مجالی به بیگانه نمی‌دهد،ادامه داد: این ملت گرفتار تورم هستند اما اندک ضعفی در مقابل دشمن نشان نمیدهند.

ا️مام جمعه چالوس در بخش دیگری از سخنان خود به مساله بی‌حجابی و بی عفتی افسارگسیخته در جامعه اشاره کرد و گفت:جریانی که در لفور سوادکوه صورت گرفت اولین و آخرین کار است، قطعا به دنبال حساسیت زدایی هستند و ما متاسفانه عقب نشینی کردیم و گفتیم مسئولین کاری می‌کنند،اما این‌ها در کار فرهنگی شرکت نمی کنند.

ح️جت الاسلام جباری با اعلام این مطلب که با تصمیم رئیس قوه قضاییه گشت ارشاد و سپاه فعال خواهند شد ، تاکید کرد: باید قدمگاه 21000شهید از ناهنجاری فرهنگی پاکسازی شود.

وی با بیان اینکه صبر خانواده های شهدا لبریز شد و تا بحال هم مماشات صورت گرفت ، افزود: حتما بنرهای هشدار در سطح شهر نصب خواهد شد تا کسی گله نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها