خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین(ع) در دیدار با خانواده شهدای مدافع حریم امنیت گفت: درسی که از این خانواده‎‌ها و این شهدای مظلوم می‌گیریم استوار و با صلابت‌ بودن است تا به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۸۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان این یگان عملیاتی به دیدار خانواده شهدای مدافع حریم امنیت رفتند.

در این دیدار‌های صمیمانه سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ضمن احوال پرسی از اعضای خانواده شهدای مدافع حریم امنیت، برای خانواده‌های این شهدای گرانقدر علو درجات آرزو کرد و فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار داد.

در این دیدار‌ها سرهنگ هاشمی‌پور با بیان این‌که این شهدای گرانقدر پس از شهادتشان در میان ما زندگی می‌کنند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند اظهار داشت: امنیت امروز کشور ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی است.

وی در این دیدار‌ها با اشاره به این‌که اصفهان همواره در مسیر انقلاب، شهدای متعددی تقدیم کرده است، گفت: درسی که از این خانواده‎‌ها و این شهدای مظلوم می‌گیریم استوار و با صلابت‌بودن است تا به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از خانواده شهدا، باعث استحکام و پایداری این نظام و انقلاب می‌شود، خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت، نظام و این انقلاب را دارند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: عزت، امنیت و اقتدار این مرز و بوم در جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران این مرزبوم است.

وی پاسداشت میراث گرانقدر شهدا را رسالتی عظیم دانست و بیان کرد: باید از کم‌رنگ شدن ارزش‌های شهدای گرانقدر در جامعه جلوگیری کنیم و فاصله گرفتن جامعه از اندیشه‌های آرمانی حقیقی نیز متضرر است، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران یک افتخار بزرگی است که موجب عزت انسان می‌شود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به این‌که امروز باید از شهدا الهام بگیریم بیان کرد: اکنون که انقلاب اسلامی در سطح بین‌الملل تاثیر‌گذار شده، در نتیجه آن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا یافته و زمانی‌که دشمنان یک ملت در هیاهوی دشمنی با نظامی مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند پیام انقلاب اسلامی که همان پیروزی بر مستبکران است در همه جا گسترش می‌یابد.

هاشمی‌پور با اشاره به این‌که فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه ما را مصون می‌کند، افزود: جامعه و نسل فعلی و آینده ما، نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز در جنگ تحمیلی، رهبری‌های امام راحل و تبعیت رزمندگان اسلام از ولایت فقیه بود.

به گزارش تسنیم عوامل گروهک تروریستی جیش‎‌الظلم با اقدام کور تروریستی در بهمن‌ماه سال گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که با یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها