فرمانده سپاه رامسر اعلام کرد:

کمک 4میلیارد و 780 میلیون ریالی رامسری ها به سیل زدگان

فرمانده سپاه رامسر گفت: مجموع کمک های نقدی وغیرنقدی مردم شهرستان رامسر به سیل زدگان مازندران به 4 میلیارد و 780 میلیون ریال رسید.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۰۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

️به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمد محمدی در گفت گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به احداث 10  واحد مسکونی برای سیل زدگان مازندران توسط سپاه رامسر، اظهار کرد: با همکاری هئیت امنای مساجد شهرستان رامسر در طرح جهاد همبستگی ملی مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی برای سیل زدگان جمع آوری شد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه به کمک های  غیرنقدی اشاره کرد و افزود: کالاهایی همچون البسه، لوازم خانگی به سیل زدگان  اهدا شد.

وی مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان  را 4 میلیارد و 780 میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان جهت دریافت و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و بسیجیان آمادگی لازم را دارد.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان این مطلب که رامسر از نخستین روزهای وقوع حادثه سیل در استان های مختلف کشور و بویژه شرق استان مازندران مشغول جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی سیل زدگان بود، گفت:مردم و بسیجیان رامسر از طریق حوزه های مقاومت، اصناف، مساجد و مجموعه های فرهنگی و ورزشی تابعه بسیج به واقع سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها