خبرهای داغ:
نبیل گفت: از ثبت نام 285 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین طی سال گذشته تعداد 29 فقره تسهیلات به مبلغ 64 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۹۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و با حضور سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات دفتر استاندر، برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید ، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب''رونق تولید'' و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

وی همچنین در ادامه از ثبت نام 831 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' خبر داد که تاکنون 257 فقره تسهیلات به مبلغ 336 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 285 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین طی سال گذشته تعداد 29 فقره تسهیلات به مبلغ 64 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.
در ادامه، لشگری، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت بیان کرد: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد .
وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون 111 فقره درخواست تسهیلات استان به مبلغ 1893 میلیارد تومان از این محل ثبت گردیده است.
وی در ادامه گفت:طی هفته گذشته 7 فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که در نهایت 6 فقره مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.
شایان ذکر است در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 4 واحد در بخش های تولیدی و صنعتی و کشاورزی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ گردید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها