معاون هماهنگی‌امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از محل برگزاری و مسیر عبور تیم های داخلی و خارجی شرکت کننده در مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان با همراهی تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط ، بر تنظیف، زیباسازی و ترمیم جاده نیر تا اردبیل تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۸۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
استان اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان آماده می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسعود امامی یگانه در بازدید از محل برگزاری و مسیر عبور تیم های داخلی و خارجی شرکت کننده در مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان با همراهی تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط ، بر تنظیف، زیباسازی و ترمیم جاده نیر تا اردبیل تاکید کرد.

وی ادامه داد :سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده نیز برای برگزاری این مسابقات مهیاست.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه میزبانی خوب مردم استان اردبیل در مسابقات والیبال دوره های پیش ، اردبیل را در صدر کانون های مورد توجه فدراسیون والیبال کشور قرار داده است ، ابراز امیدواری کرد : این مسابقات نیز که با حضور تیم های مطرح بین المللی در سالن حسین رضازاده برگزار می شود با میزبانی خوب مردم اردبیل و شور و نشاط جوانان این استان به یکی از ماندگارترین خاطرات ورزشی بدل شود.

امامی یگانه از همکاری مردم و روسای دستگاه های اجرایی در آماده سازی بسترهای لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

گفتنی است، استان اردبیل میزبان برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان از 31 خرداد تا 2 تیرماه است.

ارسال نظرات