خبرهای داغ:
محمد گل زاده
سردار طلايي مجموعه ورزشی شهدای غواص لتحر؛
سردارطلايي گفت: ترامپ درمانده ومستاصل براي مذاكرده با ايران دست گدايي به سوي نخست وزير ژاپن دراز كرده تا با سفر به ايران از جمهوري اسلامي بخواهد دست از سر آمريكا بردارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۸۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ سردار مرتضی طلایی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهدای غواص و جشن پویش مردمی در محل ورزشگاه شهدای غواص لتحر كاشان برگزار شد گفت: اگر مدافعان حرم نبودند تروریست‌های داعش سوریه و عراق را بلعیده بودند و امروز اثری از این دو کشور نبود.

 
وی با اشاره به اراده والای نیرو‌های مقاومت افزود: اگر در عراق حکومت دینی و شیعی حاکم است و گروه‌های انقلابی در عراق مقاوم و استوار ایستاده اند به برکت نیروی مقاومت است.
 
سردار طلایی گفت: مشکل امروز آمریکا با جمهوری اسلامی ایران این است که ایران از جریان مقاومتی که در منطق شکل گرفته و منافع حیاتی نظام سلطه و اسرائیل را به خطر انداخته است حمایت و پشتیبانی می‌کند. 
 
به گفته وی، اگر سوریه و عراق بعد از این همه سال هجمه تروریست‌های داعش و تکفیری‌ها و حمایت‌های بی امانی که آل سعود و آمریکا و نظام سلطه مقاومت نکرده بودند آمریکا برتمام منطقه خاورمیانه حاکم شده بود. 
 
سردار طلایی گفت: امروز آمریکا با وجود همه فشار‌های سیاسی و اقتصادی که بر ایران وارد کرده به نتیجه نرسیده است و درمانده و مستاصل شده است به طوریکه ترامپ دست گدایی به سوی نخست وزیر ژاپن دراز کرده تا با سفر به ایران از جمهوری اسلامی بخواهد دست از سر آمریکا بردارد.
 
وی افزود: اگر ترامپ ذلیل و درمانده شده است به برکت خود شهدا است و هر قطره‌ای از خون شهدا در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تجلی پیدا می‌کند که می‌فرمایند بنده شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.
 
سردار طلایی گفت: امروز نظام سلطه ملتمسانه با سفر به کشور‌های مختلف تلاش می‌کند تا با فرستادن واسطه به ایران ما متقاعد کند دست از سر آن‌ها برداریم و این یکی از دستاورد‌های خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه هندسه انقلاب از نگاه امام راحل دارای شش ضلع است، اظهار داشت: یکی از اضلاع هندسه انقلاب اسلامی ایران مبارزه با نظام سلطه و مستکبران است و رکن هندسه انقلاب مردم هستند که با پشتوانه معنوی ملت  انقلاب  به ۴۰ سالگی رسيده است. 
 
سردار طلایی گفت: بصیرت و آگاهی و استقامت و پایداری و ایستادگی مردم در برابر همه مشکلات از مهمترین عوامل پیروزی و دوام و قوام انقلاب اسلامی ایران در برابر همه مشکلات است.
دست گدايي ترامپ به سوي نخست وزير ژاپن براي مذاكره با ايران
ارسال نظرات
پر بیننده ها