مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مطرح کرد:
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: باید کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح و برنامه بلند مدت حرکت و برنامه و طرح محوری باید جز کار‌های اولیه کانون‌ها باشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۶۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
توجه به طرح و برنامه بلند مدت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استانبه گزارش بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور در شهرستان شاهرود و دیدار با امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در این دیدار‌ها بر حمایت مادی و معنوی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی کانون‌های جدید التاسیس گفت: در شهرستان شاهرود ۱۲ کانون جدید التاسیس داریم که کارگاه آموزشی برای آنان برگزار گردید.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه باید کانون‌ها در قاب طرح و برنامه فعالیت کنند افزود: باید کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح و برنامه بلند مدت حرکت کنند و برنامه و طرح محوری باید جز کار‌های اولیه کانون‌ها باشد.
وی با تاکید بر اینکه کار مقطعی و کوتاه مدت خوب جواب نمی‌دهد گفت: باید فعالیت‌ها بلند مدت و دارای چشم انداز باشد و سه مشخصه، مستمر بودن و دارای افق و چشم انداز و با مشارکت خانواده‌ها مد نظر قرار گیرد.
موسوی تصریح کرد: خانواده‌ها و والدین باید در راستای فعالیت‌های کانون‌ها مشارکت مادی و معنوی داشته باشند و فرزندان خود را به سمت مسجد سوق دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها