جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و تشکیل هیئت امنای کلینیک با موضوع برنامه های طرح صنعت یار از قبیل تسهیل گری، عارضه یابی و ارائه پروژه بهبود واحدهای صنعتی بحث و بررسی گردید.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و تشکیل هیئت امنای کلینیک با حضور مسئولین  بسیج اقشار اساتید، حقوقدانان، علمی و نخبگان، سازندگی، کارگری، ادارات و مسئولین بسیج ادارت مرتبط با صنعت استان، بسیج مساجد و محلات و همچنین با مسئولین کارگروه های عالی موضوعی در زمینه زیرساخت، قوانین و مقررات، مالی و بانک، تجارت و بازار، تحقیق و توسعه، انرژی و فناوری، معاون صنایع کوچک، نماینده اداره صمت و مسئولین کانون شهرستان ها با موضوع برنامه های طرح صنعت یار از قبیل تسهیل گری، عارضه یابی و ارائه پروژه بهبود واحدهای صنعتی بحث و بررسی گردید. در برنامه تسهیل گری، عارضه های شناسایی شده توسط گروههای جهادی با استفاده از ظرفیت موجود در بسیج ادارت مختلف پیگیری و تا حد امکان مرتفع می گردد.

در برنامه عارضه یابی و ارائه پروژه بهبود، با استفاده از تمام ظرفیت از جمله گروههای جهادی، کلینیک صنعت یار و کارگروه های عالی موضوعی واحدهای صنعتی مزیت دار استان که دچار مشکل شده اند در اولویت قرار گرفته و با هماهنگی و همکاری شرکت شهرکها و اداره صمت در زمینه معرفی واحدهای صنعتی برنامه اقدام خواهد گردید.

 

ارسال نظرات