خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه مهندسین صنعت استان قزوین برگزار شد:
جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و تشکیل هیئت امنای کلینیک به همت بسیج جامعه مهندسین صنعت استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و تشکیل هیئت امنای کلینیک، با حضور مسئولین بسیج اقشار اساتید،حقوقدانان،علمی و نخبگان، سازندگی ، کارگری ،ادارات و مسئولین بسیج ادارت مرتبط با صنعت استان و بسیج مساجد و محلات و همچنین با حضور مسئولین کارگروههای عالی موضوعی در زمینه زیرساخت،قوانین و مقررات،مالی و بانک،تجارت وبازار،تحقیق و توسعه،انرژی و فناوری و معاون صنایع کوچک و نماینده اداره صمت و مسئولین کانون شهرستانها برگزار گردید.

در این کلینیک برنامه ها و مباحث طرح صنعت یار از قبیل تسهیل گری ، عارضه یابی و ارائه پروژه بهبود واحدهای صنعتی بحث و بررسی گردید.

از دیگر رویداد های این کلینیک بررسی برنامه تسهیل گری ، عارضه های شناسایی شده توسط گروههای جهادی با استفاده از ظرفیت موجود در بسیج ادارت مختلف پیگیری و تا حد امکان مرتفع کردن آن بود.

گفتنی است در برنامه عارضه یابی و ارائه پروژه بهبود ، با استفاده از تمام ظرفیت از جمله ( گروههای جهادی، کلینیک صنعت یار و کارگروههای عالی موضوعی) واحدهای صنعتی مزیت دار استان که دچار مشکل شده اند در اولویت قرار گرفته و با هماهنگی و همکاری شرکت شهرکها و اداره صمت در زمینه معرفی واحدهای صنعتی اقدام خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها