رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه‌های متولی باید پاسخگوی ریزش ساختمان در وحیدیه باشند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه‌های متولی، نظام مهندسی و شهرداری باید پاسخگوی حادثه ریزش ساختمان در منطقه وحیدیه زنجان باشند.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۱۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پی گزارش سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ریزش آوار ساختمانی در منطقه وحیدیه زنجان بر اثر گودبرداری غیراصولی که منجر به مفقودی سه نفر شده بود دستور فوری بررسی و پیگیری قانونی حادثه و تشکیل پرونده با فوریت در دستگاه قضائی را صادر کرد.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر از همشهریان عزیز شده است افزود: دستگاه‌های مسئول ازجمله نظام‌مهندسی و شهرداری که باید در صدور مجوز گودبرداری و تضمین امنیت جانی کارگران اقدامات و نظارت فنی داشته باشند، باید پاسخگوی این حادثه باشند.

 

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان ضمن ابراز همدردی و تسلیت در پی فوت یکی از کارگران در این حادثه اظهار داشت: جان انسان‌ها شریف است و برای تأمین جان افراد در محل کار باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی که منجر به فوت کارگران زحمت‌کش نباشیم.

 

گفتنی است روز پنج شنبه بر اثر گودبرداری غیراصولی در منطقه وحیدیه شهر زنجان یک کارگر ساختمانی کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

 

همچنین فروردین ماه سال جاری نیز یک کارگر ساختمانی در منطقه وحیدیه بر اثر گودبرداری غیراصولی و ریزش آوار ساختمانی کشته شد.

ارسال نظرات