مسوول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: همراهی مردم در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زده‌ها قطعی است.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

 شهروز حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: پیوستن به طرح جهاد همبستگی، تبلیغ، ترویج و معرفی آن به مردم و همچنین تبیین اهداف آن یک رسالت است که بر عهده ما گذاشته شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید این رسالت را همه با جان و دل بپذیریم، تصریح کرد: هرکس به اندازه بضاعت خود و به هر شکل که می‌تواند برای کمک به سیل‌زدگان بشتابد، این کمک می‌تواند نقدی یا غیرنقدی باشد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر کس به اندازه توان خود در این امر خداپسندانه شرکت کند، اضافه کرد: باید با روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی به این عرصه وارد شویم، تا به فضل الهی مردم سیل‌زده و آسیب دیده کشورمان هرچه سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیجیان، پاسداران، نیروهای مردمی و مسلح تا امروز خوب عمل کرده‌اند، اظهار کرد: ولی با این همه نباید قانع بود، چرا که زیرساخت‌ها در برخی از نقاط از بین رفته است و کار طولانی و اقدام ریشه‌ای برای برقراری شرایط عادی باید انجام گیرد.

حیدریان با بیان اینکه اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» به طور قطع حضور موثر مردم و مشارکت مستقیم آنان در آبادانی مجدد نقاط سیل‌زده را به دنبال دارد، افزود: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را  بازسازی و یا نوسازی می‌کند و هر کاسب و بازاری نیز تأمین یک کالای اساسی خانواده‌های سیل‌زده را برعهده می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم ما در برهه‌های حساس و تاریخی نقش کلیدی خود را ایفا کرده‌اند، اظهار کرد: مردم ایران در عرصه‌های سیاسی و غیرسیاسی همواره نشان داده‌اند که یار و یاور هم‌نوع خود هستند و هم‌وطن خود را تنها نمی‌گذارند.

این مسوول با اظهار اینکه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها شاهد این همبستگی و وحدت در مواقع حساس از جمله حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل بوده‌ایم، اظهار کرد: همچنین مردمی که یاور ملل ستم‌دیده همچون فلسطین و یمن است، چطور ممکن است که هم میهن خود را تنها بگذارد.

انتهای پیام  

ارسال نظرات