امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت : مدت هاست دشمن برای کشور ما نقشه کشیده اما امروز سرشکسته شده است؛ قدرت اسلام دشمن را به شکست محکوم کرده و تلاش می کنیم جامعه اسلامی را به تمدن نوین جهانی و ظهور منجی عالم متصل سازیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۴۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و نخست وزیر ژاپن، گفت: در این دیدار رهبری مقتدر و با تدبیر به کشور عزت بخشید که پس از انقلاب این استقامت و اقتدار وجود نداشت.

قدرت اسلام دشمن را به شکست محکوم کرده است

امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه ایثار و عملکرد انقلابی رمز موفقیت است، اظهار کرد: رسانه های خارجی پیش از حضور نخست وزیر ژاپن اعلام کرده بودند که پس از این دیدار مذاکره ایران و آمریکا اتفاق می افتد اما پاسخ رهبر ما را دیدند و غبطه خوردند.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: تمام مردم دنیا حسرت داشتن چنین رهبری بصیر و دشمن شناس را خوردند؛ هرجمله ای از رهبر معظم انقلاب غرور را به مردم هدیه کرد؛ امروز تیتر تمام روزنامه های جهان بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا و ترامپ قابل اعتماد نیستند و مذاکره ای شکل نخواهد گرفت است.

وی با بیان اینکه هیچ ملت عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی پذیرد، تصریح کرد: این عزت و اقتدار برای مردم ایران وصف ناپذیر است؛ به یاد داریم دشمن چقدر ما را تهدید و تحقیر کرد، امروز تجربه تلخ را تکرار نخواهیم کرد.

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: مدت هاست دشمن برای کشور ما نقشه کشیده اما امروز سرشکسته شده است؛ قدرت اسلام دشمن را به شکست محکوم کرده و تلاش می کنیم جامعه اسلامی را به تمدن نوین جهانی و ظهور منجی عالم متصل سازیم.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه آلمان با بیان راهکار برای احیای تعهدات برجام به ایران سفر کرده بود، گفت: آن ها برای جبران خسارت های آمریکا آمده بودند؛ با وقاحت و پرویی رفتار می کنند و می گویند ایران باید تعهدات خود را در برجام اجرایی سازد هرچند که طرفین مذاکره بدعهدی کرده باشند. چقدر گستاخ هستید، برجام تعهد دو طرفه است!

وی خطاب به مسؤولان اعلام کرد: مسؤولان مربوطه بدانند باید خطوط قرمز کشور رعایت شود؛ دشمن برنامه ریزی کرده است و عده ای با برنامه های خود سعی دارند ناهنجاری را در جامعه تقویت کنند که از نیروی انتظامی می خواهیم با جدیت با این افراد مقابله کند.

امام جمعه ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه در سال رونق تولید اراده خود را برای بهبود شرایط اقتصادی بکار بگیریم، ادامه داد: شهرستان ساوجبلاغ ظرفیت های تولیدی، کشاورزی، دامپروری و صنعتی بیشماری دارد که انتظار می رود مسؤولان شرایط آن ها را بررسی کرده و گره اقتصادی مردم را باز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها