خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم تحت‌فشار شدید اقتصادی هستند، گفت: برخی از مسئولان اصلاً توجهی به مشکلات ندارند.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۴۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگویی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی برای مردم اظهار داشت: کشور دارای مشکلات زیادی بوده و مردم تحت‌فشار شدید اقتصادی هستند، ولی برخی از مسئولان اصلاً توجهی به مشکلات مردم ندارند.

وی با بیان اینکه با اشاره به وجود روحیه تکبر و غرور در برخی مسئولان تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که افتخار می‌کنم خاک‌پای قنبر غلام امام علی (ع) باشم اگر کسی خود را بالا بگیرد خداوند وی را با سر به پایین می‌زند، کسی که خود را پایین بداند خداوند وی را ارج می‌نهد و تکبر سبب سقوط انسان می‌شود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از رفتار‌های دوگانه برخی از مسئولان در شعار و عمل در مواجه با انتقادات عنوان کرد: مردم مشکلات زیادی داشته و دولت وظیفه دارد در زمینه رفع مشکلات اهتمام جدی داشته باشد و فاصله خود با مردم را بیشتر نکنند.

وی با انتقاد از وجود رانت‌ها در اطرافیان برخی از مسئولان ابراز کرد: برخی از مسئولان مدام در حال گلایه کردن و گره زدن مشکلات به نبود پول هستند؛ در این شرایط باید مدیران خود را نشان دهند والا اگر پول بود و همه جای گل‌وبلبل که نمی‌توان به خود مدیر گفت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت کشورمان مرهون روحیه انقلابی است، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات کشور را به گردن نظام انداخت، بلکه ناکارآمدی برخی مسئولان سبب مشکلات کشور شده است، هرجا افتخار وجود دارد به خاطر روحیه انقلابی است و مشکلات کشور به خاطر عدم روحیه انقلابی در برخی مسئولان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها