رئیس فدراسیون تکواندو در یادواره شهدای ورزشکار گناباد:
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: در حوزه ورزش قهرمانی هویت ملی بالاترین میدان انرژی برای ورزشکار کشور است.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۴۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید محمد پولادگر  در مراسم نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان گناباد در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: شهدا زنده هستند و بر اعمال ما نظارت دارند و هیچ وقت از ذهن ما خارج نمی‌شوند.

وی افزود: ما نیاز داریم به شهدا و جوانان ما نیاز دارند اسطوره‌های این تاریخ معاصر کشور را در بین آن‌ها زنده نگه داریم؛ ملت‌ها نیاز دارند به اسطوره، اما متاسفانه برخی مسئولان ما این موضوع را فراموش می‌کنند در صورتی که اسطوره‌ها آینده یک کشور را رقم می‌زنند.

پولادگر تصریح کرد: امروز حلقه مفقوده، بی‌هویتی است که برخی جوانان دچار آن هستند و به همین دلیل به دنبال خارج شدن از کشور هستند و اگر هویت واقعی خود را داشته باشند ترک وطن نمی‌کنند و اسطوره‌ها این مشکل را رفع می‌کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اسطوره‌های معاصر ما یعنی شهدا اظهار داشت: این‌ها تاریخ جنگ هزار ساله ما را رقم زدند و در آن یک متر از خاک ما را از دست نداده‌اند؛ وقتی شهدا این کار بزرگ را کرده‌اند اسطوره خواهند بود و برای جوانان ما باید الگو باشند.

پولادگر بیان داشت: برای زنده نگه داشتن نام این اسطوره‌ها در همه زمینه‌ها باید کار کنیم و نگاه صنفی نباید داشته باشیم به شهدا؛ زیرا آن‌ها از این حوزه در جنگ حضور پیدا کردند و شهید شدند.

وی افزود: در حوزه ورزش قهرمانی هویت ملی بالاترین میدان انرژی برای ورزشکار کشور است؛ وقتی برخی شهدا را نگاه می‌کنیم بدون هیچ امکانات و فقط برای دفاع از آب و خاک در برابر دشمن ایستادند و پس ورزش کار ما نیز با این هدف و با کمترین امکانات می‌توانند موفق باشند.

پولادگر تاکید کرد: بار‌ها شاهد بوده‌ایم که یاد و خاطره شهدا چه اثری بر روی ورزشکاران داشته و ۵۰۰ شهید تکواندو کار داریم و چهار یادواره شهدا تحت عنوان قهرمانان ماندگار برگزار کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: حوزه ورزش قهرمانی نیاز به اسطوره‌سازی دارد و حتی بقا و حیات کشور ما بی‌شک نیاز به زنده نگه داشتن یاد شهدا دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها