نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

‌‌تبعیت کامل از ولایت فقیه شاخصه اصلی شهدا است

با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا بیانگر این است که آنان برای دین و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند، گفت: همه شهدا به تبعیت از ولایت رفتند زحمات شهدا موجب شد تا امروز در منطقه آرامش برقرار شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۳۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی شیرازی در آیین دومین سالگرد شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند در مسجد جامع المهدی (عج) فلکه چهارم فردیس افزود: نگاه به زندگی رزمندگان و شهدا درسی برای نسل جدید خواهد بود.

‌‌تبعیت کامل از ولایت فقیه شاخصه اصلی شهدا است

وی اضافه کرد: تجربه دیروز و ایمان امروز مدافعان حرم را تقدیم جامعه اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه در گذشته جامعه در مقابله با جنگ فرهنگی استقامت کرد، اظهار داشت: امروز اگر در جنگ اقتصادی، تحریم ها و تهدید و گرانی مقاومت کنیم بدون شک پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا بیانگر این است که آنان برای دین و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند، گفت: همه شهدا به تبعیت از ولایت رفتند زحمات شهدا موجب شد تا امروز در منطقه آرامش برقرار شود.

حجت الاسلام شیرازی افزود: اگر شهدا نبودند در هیچ جای دنیا خبری از دین نبود امروز از ظلم و طاغوت خارج و تحت لقای اسلام هستیم البته ۴۰ سال برای رسیدن به این حقیقت صبر و استقامت کردیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ارزان شدن چیزی نبود، افزود: در جنگ اقتصادی امروز نیاز به هیچ کشوری نداریم بلکه تنها خدا است که به کشور ایران کمک خواهد کرد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را یاری کرد.

وی یاد آور شد: ۴۰ سال پای انقلاب و آرمانها ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمن به کشور مسلط شود جنگ روانی بیش از این نیز وجود داشته اما آنها هیچکاری نمی توانند بکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار