سید ساجد یعقوبی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به حضور میهمانان خارجی در استان اردبیل المان ویژه والیبال لیگ ملت‌های جهان که مرتبط با آن است نصب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۱

المان ویژه والیبال لیگ ملت‌های جهان در اردبیل نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام آقاخانی در بازدید از ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: با توجه به حضور میهمانان خارجی در استان اردبیل المان ویژه والیبال لیگ ملت‌های جهان که مرتبط با آن است نصب می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی با اشاره به این که اردبیل در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال میزبان چهار تیم ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا خواهد بود افزود: تلاش برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد و اردبیل آمادگی کامل میزبانی این رویداد مهم ورزشی را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تجربه اردبیل در برگزاری چندین رویداد مهم ورزشی دیگر علی‌الخصوص در دو سال گذشته گفت: خوشبختانه پیشینه اردبیل در برگزاری این رویدادها ثابت کرد که اردبیل می‌تواند از پس برگزاری رویدادهای بین‌المللی سربلند بیرون بیاید و این یک افتخار بزرگ برای ما است.

آقاخانی تصریح کرد: در راستای برگزاری رویدادهای مهمی ورزشی مهم‌ترین از این مورد استفاده از ظرفیت‌های استان برای تبیین و معرفی است که در این زمینه از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و رسانه‌ها انتظار داریم به نوبه خود هر کاری برای زیباجلوه دادن نمای شهری و نیز معرفی و تبیین قابلیت‌های استان می‌توانند انجام دهند.

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات این مسابقات نیز انجام یافته به طوری که شهر حال و هوای والیبالی به خود گرفته است که این امر نیز به نوبه خود حائز اهمیت بوده و در راستای برگزاری هر چه موفق با تعداد تماشاگران بیشتر دور از انتظار نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از انجام تعاملات وهمکاری‌های تنگاتنگ با شهرداری‌ها خبر داد و گفت: بلیت این دوره از مسابقات به صورت الکترونیکی خواهد بود، به طوری که علاقه‌ندان چهار روز قبل از شروع مسابقات می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.shop.rsatm.ir بلیت را تهیه کنند.

ارسال نظرات