خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

ترامپ در مواجهه با ایران در موضع ضعف قرار دارد

امام جمعه میاندوآب گفت: ترامپ در مواجهه با ایران اسلامی در موضع ضعف قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۲۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: سفر مسئولان کشورهای خارجی مانند آلمان و ژاپن به ایران به عنوان واسطه از دستاوردهای مقاومت هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده این است که ایران عزیز با امتی پا به کار و رهبری صالح، دشمنان را مضمحل و خانه نشین کرده است، افزود: با ایران اسلامی نباید با قلدری حرف زد و باید منطق و تفکر استکباری را کنار گذاشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن در مورد هدف دشمنان برای از بین بردن رژیم ایران، گفت: این انقلاب با مقاومت مردم و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت، به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) متصل خواهد شد.

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه با بی خاصیت بودن نمی توان کارها را پیش برد، تصریح کرد: همه باید در هر موقعیتی که هستند و به هر شکلی که بتوانند مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده و کشور و نظام را تقویت کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر ضرورت رسیدن به بازدارندگی همه جانبه و با بیان اینکه با مقاومت در مقابل دشمن می توان نظام را تقویت کرد، افزود: مسئولین با تکریم ارباب رجوع، اصناف و بازاریان با رعایت انصاف، سرمایه گذاران با سرمایه گذاری، کشاورزان با تلاش و خدمت صادقانه و سیاستمداران با بازی نکردن در زمین دشمن و امت اسلامی با گوش به فرمان ولی فقیه بودن، کارگران با عمل درست به وظیفه خود، قضات با درست قضاوت کردن، امام جمعه و کارمند و وعاظ با عمل درست به وظیفه خود، می توانند کشورو نظام را تقویت کنند.

وی به دستاورد مقاومت اشاره کرد و گفت: ترامپ از موضع ضعف واسطه می فرستد ولی رهبر معظم انقلاب از موضع قدرت پاسخ دادند که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان دائم دنبال توطئه و نیرنگ هستند و کل دنیا متحد شدند تا ایران اسلامی را نابود کنند ولی نتوانستند، تصریح کرد: بر همه واجب است از این نظام ولایی که حفظ آن از اوجب واجبات است، دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات