خبرهای داغ:
فرماندار تبریز با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در زمینه سازی تابستانی پرنشاط برای گردشگران، گفت: تبریز به عنوان پیشانی گردشگری استان محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، بهروز مهدوی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز از تمامی دستگاه‌های ذیربط شهرستان خواست تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با رویکرد توسعه گردشگری استان به مرکزیت تبریز، اجرایی کنند.

وی افزود: ظرفیت بالای آذربایجان شرقی و کهن شهر تبریز با برنامه ریزی مطلوب در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران، زمینه بهره مندی مسافران از قابلیت‌های شهرستان و کاربردی شدن خدمات را فراهم می‌سازد.

مهدوی با تاکید به اینکه شهر تبریز پیشانی گردشگری آذربایجان شرقی است، اضافه کرد: برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران تابستانی، بهسازی مبادی ورودی شهر تبریز و همچنین رسیدگی به فعالیت بازار تبریز در ایام تعطیل باید به جد پیگیری شود و در این راستا شهرداری تبریز و نهادهای ذیربط باید برنامه ریزی های دقیقی داشته باشند.

وی گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به گردشگران، تداوم آموزش‌های تخصصی و بر اساس متد روز جهانی توسط دستگاه‌های ذیربط ویژه فعالان حوزه گردشگری نظیر هتلداران، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدماتی، انتظار می‌رود تا شاهد افزایش روزافزون کیفیت خدمات باشیم.

مهدوی با اشاره به لزوم فراهم سازی محیطی پرنشاط برای گردشگران در تبریز و شهرستان‌های حومه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های غنی فرهنگی و تفریحی در تبریز و شهرستان‌های حومه، تقویت و برنامه ریزی در راستای بهره مندی از این ظرفیت‌ها موجب ایجاد فضایی پرنشاط و همچنین خلق خاطره‌ای خوش از سفرهای گردشگران به تبریز و آذربایجان شرقی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها