خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: پاسخ های منطقی و غرور انگیز رهبر انقلاب اسلامی به نخست وزیر ژاپن مایه افتخارآمیز هر ایرانی است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۵۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه افزود: مذاکره با آمریکا نیاز به صداقت دارد که تاکنون هیچ گونه صداقت و ثباتی را در رفتار آمریکا مشاهده نکرده‌ایم.

وی گفت: آمریکا فکر می‌کند که با باج خواهی و فشارهای اقتصادی و تحریم می‌تواند ما را از پای دربیاورد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: مردم و مسئولان ایران اسلامی با هوشیاری و براساس رهنمودهای رهبری در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: براساس رهنمودهای رهبری، جنگی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نبوده و هیچ آمادگی در آنان برای رویارویی با کشورمان وجود ندارد.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: آمریکا دروغ می‌گوید که قصد مذاکره با ایران را دارد و به فکر نابودی انقلاب اسلامی و تغییر رژیم نیست، مسئولان و مقامات آمریکایی بدانند که توانایی نابود کردن انقلاب اسلامی را ندارد.

وی همچنین به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پای کار بوده و همچنان نیز در راه خدمت به کشور و مردم درتلاش هستند و نیروهای جهاد سنگرسازان بی سنگر زمان جنگ و آبادگران حوزه کشاورزی در حال حاضر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها