خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

برگزاری مسابقات جهانی والیبال در ارومیه یک اتفاق مبارک است

امام جمعه ارومیه گفت: برگزاری مسابقات جهانی والیبال در ارومیه یک اتفاق مبارک و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۳۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات جهانی والیبال به میزبانی ارومیه یک اتفاق ارزشمند و مبارک است که باید از آن برای معرفی ارومیه حداکثر استفاده را کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در ارومیه، افزود: این مسابقات یک اتفاق بسیار میمون برای شهر ما بوده که نشان می‌دهد قابلیت برگزاری مسابقات جهانی را داریم و مردم باید نظم را رعایت کنند، چراکه آبروی شهر ما بوده و نباید مسائل قومیتی مطرح شود.

قریشی افزود: حضور بانوان در سالن از نظر شرعی درست نبوده و برخی مسائل را باید مورد توجه قرار دهیم و در واقع سند ۲۰۳۰ عبارت از این است که دشمنان می‌خواهند فرهنگ خود را به ما غالب کنند و مقام معظم رهبری از این‌رو با این سند مخالفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام برای بانوان بسیار ارزش قائل شده و حتی برخی شغل‌ها را نیز برای خانم‌ها ناپسند دانسته است، تصریح کرد: اینکه دین می‌گوید بانوان در محلی که مردان از پوشش مناسب برخوردار نیستند، حضور پیدا نکنند، درواقع اهمیت دادن به جایگاه بانوان در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار