خبرهای داغ:
مدیر امور کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان:
مدیر امور کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان گفت: بازنشستگان گنجینه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

بازنشستگان گنجینه‌های شرکت توزیع برق استان همدان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد رنجبران در آیین تکریم از بازنشستگان سال‌های ۹۶ و ۹۷ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: بازنشستگان کسانی هستند که مدت جوانی و بهترین زمان زندگی خود را در شرکت صرف کرده‌اند و شرکت مدیون آنان است چراکه سعی آنان برای ارتقاء شاخص‌های شرکت بود.

وی با بیان اینکه تقدیر از بازنشستگان یک سنت است و باید انجام شود، گفت: بازنشستگان گنجینه‌های شرکت هستند و باید شرکت به آنان توجه کند.

مدیر امور کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان بیان داشت: پیشنهاد می‌شود برای کسانی که در آستانه بازنشستگی هستند کارگاه آموزشی برگزار شود که در زمان بازنشستگی راحت ادامه زندگی بدهند.

وی افزود: با موافقت هیئت مدیره اقداماتی در مورد بازنشستگان انجام شد که اولین قدم تعامل با کانون بازنشستگان، بهره‌مندی از بیمه تکمیلی و صدور کارت بازنشستگی بود.

رنجبران با بیان ینکه سال گذشته از تمام بازنشستگان سرکشی به عمل آمد، گفت: در خصوص عقد قرارداد کانون بازنشستگان با شرکت سیاحتی علیصدر برای مسائل رفاهی و ارائه تخفیفاتی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی اقدام شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات