نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر لزئم ایستادگی در مقابل دشمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های دشمنان همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حسن عشوری در رودسر با اشاره به اینکه شهدا نزد خدا دارای مقام و منزلت هستند، اظهار کرد:شهید در اصطلاح به کسی گفته میشود که در راه خدا جان خود را نثار میکند و عند ربهم یرزقون مقامی است که به او میرسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مقام‌های شهدا شفاعت است افزود:شفاعت مربوط به آن دنیا است که شهدا این مقام والا را از خداوند متعال دریافت کرده اند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نکاتی را بیان کردند که باید به این نکات رسیدگی شود. در این پیام مقام معظم رهبری از انقلاب اسلامی به عنوان یک وجود حَی نام برده اند.

وی با تاکید بر لزئم ایستادگی در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های دشمنان همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

خاموشی با اشاره به اینکه امریکا اکنون در سرزمینی که فکرمیکند اشغال کرده است، درحال عقب نشینی است، افزود:این با قدرت ایران ممکن شده است پس ایران دارای قدرت است. توسعه امنیت اصل اول و مهم اندیشه هر امتی است که در این مورد نیز ما پیشرفت چشمگیری داشتیم.

وی با تاکید به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد:هرکسی باید در راستای این امر تا جایی که توان دارد قدم برداد و کار انجام دهد تا بتوانیم پرچم عزت‌مند اقتصادمقاومتی را بلندکنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه ما هرگز از حمایت غزه و فلسطین و یمن کناره گیری نکردیم، اظهار داشت: یمنی‌ها کل افریقا را فتح کرده اند و دربین این افراد عربستان بسیار ضعیف است، اما ایران به شدت قوی، به حدی که یمنی‌ها حرف مارا مینویسند و لین از قدرت انقلاب اسلامی است.

وی با اذعان به اینکه الگوی فرزندان امروزی شهیدان هستند و فرزندان ما باید از شهیدان درس بگیرند گفت: امیدواریم که خانواده‌ها نیز از این روش برای تربیت فرزندان خود بهره بگیرند

انتهای پیام/
ارسال نظرات