رییس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران این استان در همایش آسیب‌های اجتماعی زنان با مشارکت مدارس حوزه علمیه دهدشت، بهمئی و گچساران در دهدشت گفت: مسئولان باید پیشگیری و آگاه‌سازی در مقابله با آسیب‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۵۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان شهرستان در این همایش گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مسئولان باید حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند.
وی هدف از برگزاری همایش را ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار در موضوعات مختلف علمی، پژوهشی و پدید آوردن فرصت‌هایی برای بررسی واکنش‌های جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی و نیز توانمندسازی مهارت‌های فردی و ارتباطی در زنان با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
حجت الاسلام جعفری بر تقویت مهارت‌های رهبری و راهبردی زنان در خانواده، جامعه و محیط کار تأکید کرد و با اشاره به نقش و اهمیت زنان در سه محور اصلی تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده گفت: دشمن به این محور‌ها پی برده و به این نتیجه رسیده که برای ضربه زدن به انقلاب بنای خانواده را مورد هدف قرار دهد.
وی ادامه داد: پنج حوزه علمیه سطح دو و یک حوزه علمیه سطح سه ویژه خواهران در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که بیش از هزار طلبه خانم در مراکز علمیه استان به تحصیل مشغول هستندو در مسائل فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی بدون توقع تلاش می‌کنند.
در این همایش پنج مقاله پژوهشی ارائه شده در زمینه آسیب‌های اجتماعی زنان به عنوان برگزیده معرفی و از صاحبان این مقالات تجلیل شد.
ارسال نظرات