دوره توانمند سازی اعضای گردان های سایبری شهرستان بوشهر ، با حضور سرپرست سپاه مالک اشتر ،مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر و با شرکت بسیجیان فعال حوزه رسانه و فضای مجازی در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دوره توانمند سازی اعضای گردان‌های سایبری شهرستان بوشهر، با حضور سرپرست سپاه مالک اشتر، مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر و با شرکت بسیجیان فعال حوزه رسانه و فضای مجازی در بوشهر برگزار شد.

سرهنگ شهابی سرپرست سپاه مالک شهرستان بوشهر هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمندسازی و افزایش سطح تخصصی و مهارت‌های فرهنگی و رسانه‌ای بسیجیان برای حضور موثر در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: بسیجیان و فعالین سایبری  در دوره آشنایی با گردان سایبری بسیج، سواد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ، زیر نظر اساتید فضای مجازی در سالن همایش‌های این ناحیه شرکت کردند.

سرهنگ شهابی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره آموزشی تاثیر بسزایی در افزایش سطح آگاهی و آشنایی بسیجیان با فضای مجازی و چگونگی مقابله با جنگ نرم دشمنان دارد.

وی اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی و توانمندسازی شبکه مردمی بسیج سایبری به همت فضای مجازی شهرستان بوشهر در حالی برگزار شد که مرحله دوم و سوم این دوره نیز در آذرماه و دی ماه امسال  برگزار خواهد شد.

سرپرست سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به اهداف دشمنان نظام در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: همه باید با قدرت در میدان باشند و مهم حضور قوی جبهه انقلاب اسلامی است.

سرهنگ شهابی با بیان اینکه امروز فضای قتلگاه در فضای مجازی در جریان است که در خانه همگان نفوذ داشته و همچون تیغی دولب دارای فرصت و تهدید است گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن را هدایت و بصیرت‌افزایی نوجوانان و جوانان دانست و بر لزوم استفاده صحیح و هدفمند از فضای مجازی تاکید کرد.

در ادامه برنامه و در قالب دوره آموزشی شبکه‌های اجتماعی، فرزاد سیمی مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر، در خصوص نحوه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و نیز شرایط مشارکت نیرو‌های انقلاب در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم توضیحاتی ارائه کرد.
ارسال نظرات