سرهنگ شاکرمی ، اظهار کرد:آمریکایی ها امروز با دو سناریوی جنگ نظامی و جنگ اقتصادی وارد عمل شده اند و جنگ روانی به راه انداختند تا ملت ایران را دلسرد کنند ولی آنان به خوبی خواهند دانست در جنگ نظامی اگر بخواهند شروع کننده باشند قطعا پایانش با آنان نیست و به همین خاطر هرگز این کار را انجام نمی دهند ولی در بخش اقتصادی با تحریم های ناجوانمردانه به دنبال نابودی و فروپاشی اقتصاد ما هستند که قطعا این سناریوی آنها هم با شکست مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۰۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در جمع خانواده های بازنشستگان متوفی سپاه ، گفت: پیشکسوت های ما سرمایه های این انقلاب هستند و آنهایی که از میان ما رفتند دنیایی از خاطره برای ما ساختند و مارا با حقایق  و رویدادهای دفاع مقدس آشنا کردند.

وی بیان کرد: شهیدان ما از جان و مال خود گذشتند تا اجازه تصرف و چپال خاک میهن به دست دشمنان ندهند و به همه ی ما درس ایثار و از خودگذشتگی دادند.

سرهنگ شاکرمی عنوان کرد: امروز ، جامعه ی ما بخصوص نسل جدید نیازمند آشنایی با خاطرات و رشادت های شهدا و جانبازان و پیشکسوت های عرصه جهاد و شهادت هستند تا با خصوصیات و مردانگیه دلاوران ما آشنا شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: پیشکسوت های ما و آنان که از جمع ما رفتند ، مردان بزرگی هستند که تاریخ ساز شدند و فراتر از زمان خود هستند و ما به آنها افتخار می کنیم .

وی افزود: امروز بیشتر از هر زمانی دشمن به ما نزدیک شده است و با تمام توان و تجهیزات وارد شده اند و در جغرافیای اطراف ما ناامنی ایجاد کرده اند و به دنبال اصل نظام انقلاب اسلامی هستند ولی آنها به خوبی از توان دفاعی ما خبر دارند و به همین دلیل جرات ندارند آغاز کننده جنگ باشند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هیچ جنگی صورت نمی گیرد.

سرهنگ شاکرمی ابراز کرد: امروز برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی باید سرباز ولایت باشیم و رهنمود های ولی فقیه را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها امروز با دو سناریوی جنگ نظامی و جنگ اقتصادی وارد عمل شده اند و جنگ روانی به راه انداختند تا ملت ایران را دلسرد کنند ولی آنان به خوبی خواهند دانست در جنگ نظامی اگر بخواهند شروع کننده باشند قطعا پایانش با آنان نیست و به همین خاطر هرگز این کار را انجام نمی دهند ولی در بخش اقتصادی با تحریم های ناجوانمردانه به دنبال نابودی و فروپاشی اقتصاد ما هستند که قطعا این سناریوی آنها هم با شکست مواجه خواهد شد.

سرهنگ شاکرمی ، افزود: امروز حضور خانواده های پیشکسوتان متوفی در تمام عرصه ها و حمایت آنان از انقلاب و ارزش های نظام برای ما یک درس است ، درسی که به ما یاد می دهد با جان و دل پشتیبان انقلاب اسلامی باشیم.

 

ارسال نظرات