فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شهداي نيروي انتظامي با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني شجاعانه در راه اعتلاي امنيت کشور کوشيدند.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۸۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم اولین سالگرد شهیدعلی اکبر معصومی‌نژاد با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا در این شرایط لازم و ضرورری است گفت: با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني، ادامه‌دهنده راه شهدا خواهيم بود.

وی فرهنگ شهادت را عامل پیروزی و اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و افزود: فرهنگ"شهادت" لرزه بر اندام دشمنان ايران اسلامی افکنده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: انقلاب مردم ايران با شاخصه هايي چون شهادت، شهامت، شجاعت در دنیا شناخته شده و امروزه كشور عزيزمان به اقتداري دست يافته كه لرزه بر پيكره دشمنان انداخته است.

وی با اشاره به تلاش های مجاهدانه شهدای ناجا بیان داشت: شهداي نيروي انتظامي با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني شجاعانه در راه اعتلاي امنيت کشور کوشيدند و در این راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيدند تا پرچم امنيت در ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.

سردار عزیزی شهادت را کاملترین جلوه ایثار دانست و افزود: تجلي اين ايثار در رفتار شهدا است که مقام وجودي آنان را برتري و تعالي بخشيده و نقشي سازنده و هدايتگر براي ساير انسان ها ايفاء کرده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز این امنیت و اقتدار را مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم عنوان کرد: این حقیقت اساسی را باید دریابیم که همواره مديون شهدا و خانواده آنان هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بزرگ‌ترین افتخار پلیس را خدمت گزاري به ملت بزرگ و شريف ايران اسلامي دانست و افزود: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.

وی در این خصوص تصریح کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گامي مؤثر در ارج نهادن به خانواده گرامی شهیدان است که باید همواره مورد توجه باشد و نباید از ان غافل بود.

سردار عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: اگرچه در شرایط کنونی مستکبران و ظالمان زمانه با سوار شدن بر امواج تبلیغاتی رنگارنگ و دیگر عناصر تهاجم فرهنگی برآن هستند تا حقانیت درخشان و مظلومانه‌ شهیدان انقلاب اسلامی را در جهان کتمان  کنند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات