رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: تماشاگران فقط با در دست داشتن کارت ملی می‌توانند به سالن غدیر وارد شوند.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۸۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

 یاسر اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به برخی شایعات و همچنین کلاهبرداری های احتمالی به خاطر جعل بلیط‌های مسابقات لیگ ملت های والیبال طی روزهای (۲۴ لغایت۲۶ خرداد)، اظهار کرد: به اطلاع تمامی هموطنانی که نسبت به تهیه بلیت از طریق خرید اینترنتی اقدام کرده اند، می رساند که ورود به سالن تنها با در دست داشتن بلیت و کارت ملی میسر خواهد بود.

این مسول ادامه داد: در گیت ورودی شناسایی بارکد کارت ملی از سوی دستگاه ها و تجهیزات نصب شده برای اجازه تماشای بازی ها الزامی و اجباری است.

اسدپور افزود: بدون ارائه اصل کارت ملی و متعاقب آن شناسایی فرد از طریق بارکد کارت ملی ارائه شده و همچنین ارائه بلیت مسابقات به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به سالن شش هزارنفری غدیر داده نخواهد شد.

وی تأکید کرد: هواداران و طرفداران والیبال که قصد حضور در سالن برای تماشای مسابقات را دارند ضروری است، تنها از طریق سایت ارائه شده و به صورت اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند و از هرگونه خرید بلیت به غیر از این طریق خودداری کنند.

پایان پیام

ارسال نظرات