دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی:

قاچاق 300 میلیاردی آدامس/ لزوم جمع آوری 11 برند قاچاق آدامس

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از وجود 11 نشان تجاری آدامس قاچاق از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۷۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ طاعتی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در حاشیه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با اشاره به اینکه آخرین سیاست های ارزی و بانک مرکزی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه مطرح شد گفت: نماینده بانک مرکزی در این جلسه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت های صرافی ها و فعالیت های ارزی مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه در بخش آدامس قاچاق 300 میلیارد تومان وجود دارد که باید در خصوص آن تدبیری حاصل شود افزود: در خصوص جمع آوری 11 برند قاچاق آدامس اعضای کمیسیون باید تدبیرات لازم را اتخاذ کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در خصوص سامانه جامع ثبت انبارها تصریح کرد: در ابلاغیه اخیر ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز، سامانه جامع انبارها به عنوان سامانه شاخص برای تشخیص کالای قاچاق از کالای غیرقاچاق تعیین شده که این موضوع اهمیت سامانه را چندین برابر کرده است.

طاعتی در این رابطه ادامه داد: مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون مشکلات باقی مانده احتمالی در سامانه جامع حل شود و امیدواریم اگر شهروندانی در استان مرکزی انبار دارند که در سامانه ثبت و تایید نشده حتما در اسرع وقت نسبت به مراجعه به صنعت و معدن استان و تایید انبار اقدام کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در خصوص اینکه تمهیدات خوبی در راستای مبارزه با قاچاق گندم انجام شده افزود: هشدارهای نهادهای امنیتی در این بخش منجر به این شده اقدامات خوبی در این راستا انجام شود و تا حدودی می توان گفت نگرانی ها در این بخش تا حدودی برطرف شده است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار