خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت قرار گیرد، گفت: عدم تردد در پیاده‌راه اکباتان کسبه را از لحاظ اقتصادی دچار مشکل کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۵۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت قرار گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب‌اله شعبانی در جلسه بررسی مشکلات پیاده‌راه خیابان اکباتان همدان، عدم تردد در این خیابان را مشکل اصلی دانست و گفت: کسبه از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و در درآمد آنها تاثیر گذاشته است و باید این مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این امر میراث فرهنگی باید ویژه وارد شود، افزود: همه ما باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا دغدغه‌های آنها را به حداقل برسانیم.

شهردار همدان نیز با اشاره به بن بست بودن این پیاده‌راه گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش رفت و آمد انجام شده که به زودی در انتهای خیابان 15 تا غرفه به صورت ثابت برای خدمات‌رسانی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین انتقال بعضی از خطوط روستایی و دیگر نقاط به این خیابان به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود.

صوفی با بیان اینکه قالب شغل‌هایی که بودند، خدماتی بوده و این خود یکی از مشکلات است، گفت: روزانه حدود 400 هزار نفر در میدان تردد می‌شود و اگر تنوعی ایجاد شود از این پیاده‌راه هم استقبال می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات