فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج با خانواده شهید ایرج بارزه دیدار کرد
کد خبر: ۹۱۴۷۴۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج با خانواده شهید ایرج بارزه دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار برادر شهید باروزه ضمن اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید اظهار داشت : برخوردشهید با همه خصوصا پدر و مادرش بسیار عالی بود او بسیار عاشق دفاع از وطن بود همیشه از پدر و مادرش اجازه می خواست تا با رفتنش به جبهه موافقت کنند بعد از کسب  رضایت پدر و مادرش چندین بار برای اعزام به جبهه اقدام کرد ولی به دلیل سن کمش موفق به حضور در جبهه نشد  تا اینکه در سال ۱۳۶۵ قبل از شروع عملیات کربلای ۵ به جبهه رفت.

گزیده ا ی از وصیت نامه شهید :

شهید در وصیت نامه خود تاکید کرده بود که   بر جنازه من گریه نکنید، چرا که شهیدان هرگز نمیمیرند .

وای به حالتان اگرهوای نفس برشما غلبه کرد درآن حال  ، مرگ خود را از خدا بخواهید چون شما را از عبادت خدا غافل می کند امیدوارم که شما از صالحین خدا باشید.

 

سرهنگ غلامعباس نکونام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس  بیان کرد : از  کودکی شهید ایرج باروزه را می شناختم شهید ایرج باروزه از نظر سنی از من  بزرگتربود و در آن روزها حدوداً ۱۳ ، ۱۴ سال بیشتر نداشت که بسیار سرزنده و پر انرژی بود او بسیار خنده رو و بذله گو بود و به راحتی انرژی اش را بچه‌ها منتقل می‌کرد تا اینکه خبر شهادت ایرج را شنیدیم.

شهید ایرج باروزه در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه در حالی که بیشتر از ۱۴ سال نداشت از ناحیه گردن مورد اصابت ترکش قرار گرفت و شهید شد.

ارسال نظرات